چگونه یک فایل حذف شده یا ذخیره نشده در Word را بازگردانیم

آموزش ساخت پرسشنامه چهار گزینه ای در ورد

احتمالا برای شما هم پیش آمده که یک فایل Word را ذخیره کرده و در زمان نیاز آن را پیدا نمی کنید و حدس می زنید که حذف شده باشد. نگران نباشید زیرا Microsoft Word قابلیتی برای بازیابی اطلاعات حذف شده یا ذخیره نشده دارد. البته همیشه این روش پاسخگو نیست و شما نباید به آن مانند معجزه نگاه کنید ولی در برخی مواقع جوابگوی نیاز شما خواهد بود.

 

مراحل بازیابی فایل های حذف شده در Word :
1 – یک سند خالی مایکروسافت ورد را باز کنید و روی سربرگ File کلیک کنید.
 
2 – گزینه Options را از قسمت پایین انتخاب کرده و سپس گزینه Save را  از منوی چپ انتخاب کنید.
 
 
3 – در اینجا به دنبال مسیر ذخیره مستقیم فایل های ورد می گردیم وآن را کپی می کنیم. مثلا آدرس ذخیره فایل های من مشخص است :
C:\Users\Bryan\AppData\Roaming\Microsoft\Word\
 
4 – برنامه File Explorer را باز کنید و آدرسی که در مرحله قبل کپی کردید را در آن پیست کنید.
 
 
5 – در اینجا آخرین فایلی که من روی آن کار می کردم با نام " RESUME" قرار دارد. برای باز کردن روی آن کلیک می کنیم.
 
6 – روی فایل ASD کلیک کنید و Open with را انتخاب کنید.
 
7 – Word را انتخاب کرده و OK کنید.
 
نکته: برای آموزش مطالب کلی تر در مورد بازیابی فایل فایل‌های word می توانید اینجا کلیک نمایید.